Esperit de la missatgeria

«Había comenzado el período de Siva el Restaurador. La restauración de todo lo que hemos perdido», Philip K. Dick, Valis.

domingo, 8 de noviembre de 2009

Empanadillas de Móstoles

Un cas de sintaxi escenificat amb humor. L'exemple serveix per il·lustrar com pot canviar una frase malgrat tenir els mateixos elements. O de com passar de: «Estaba friendo yo unas empanadillas, porque es que tengo dos chicos haciendo la mili aquí en Móstoles, y digo voy a llamar a Encarna no sea que luego se me haga muy tarde y me se (sic) quemen las empanadillas y me quede yo sin escuchar el programa que me gusta mucho, ¿sabes?», a una construcció que fa servir els mateixos elements però és molt més tronada i ilògica.

Potser Martes y Trece són una mica casposos, però tenen un sentit de l'humor que a vegades és digna del germans Marx.

No hay comentarios: